Inspireras & Inspirera

torsdag 23 september 2010

Get Inspired, Get Moving!

Din passion är något du brinner för, som sätter extra krydda på tillvaron och som skapar den där feel-good-känslan. Något som utgör en naturlig del av din vardag och som får dig att må bra. Din passion är en gåva. Med den passionen kan du inspirera & motivera andra genom att låta glädjen som DU känner spridas vidare och förhoppningsvis smitta av sig.

Träning har alltid varit en stor del av mitt liv och är något som får mig att må bra. När pulsen triggas, svetten porlar och kroppen känns som kokt spaghetti - den känslan är för mig fantastisk. (weirdo?)

Den här sidan är tänkt som en inspirationskälla till er som känner att ni vill komma igång, men som saknar motivation. Jag ska utefter bästa förmåga ge tips om hur du kan göra din träning lite roligare. Det finns så otroligt många olika träningsformer att ägna sig åt. Det gäller att hitta en form som passar dig, utefter din egen förmåga och träningsvana. Det är viktigt att börja på en nivå som gör att du kan känna att träningen blir rolig, samtidigt som du hela tiden behöver sträva efter att våga utmana dig själv.

Jag kommer även försöka lägga upp lite goda, nyttiga recept som kan bli ett bra komplement till ett liv i rörelse!

Inspiration, motivation, variation & envishet är viktiga ingredienser för att nå resultat :)


Välkomna!


Sara Andersson

1 kommentar:

  1. Bra initiativ!! Och god mat på bilderna. Jag ska följa din blogg med glädje! Du har ju redan inspirerat mig :) Kraam på dig!

    SvaraRadera